Vzkaz

17.05.2012 22:04

Dobrý večer přeji všem přispěvatelům,

pokud někomu výrazně vadí existence těchto stránek (psu či mému dvojníkovi), nemusí na ně chodit. Opravdu nikomu nenutím vymačkávat na klávesnici jejich adresu. Koncipoval jsem je pro studenty, kteří se chtějí dozvědět informace, připravovat se k maturitě (i když přemýšlím o jejím účelu a přínosu) či diskutovat. Nedělám to pro sebe. Musím přiznat, že když jsem se včera večer na stránku podíval a viděl jsem v diskusi příspěvek člověka podepisujícího se jako já (mám rád dánského krále Atterdaga - Waldemara), udělalo se mi špatně. To ale asi pochopíte, až budete starší. Pokud má někdo něco na srdci, lze to říci mnohem kultivovanější cestou, případně může využít konzultačních hodin či přijít kdykoliv ráno.

—————

Zpět


Kontakt

Karel Kratochvíl

Gymnázium Pelhřimov
Jirsíkova 244
Pelhřimov 39301



Poděkování:

Za sponzorské dary na vybudování žákovské knihovny:

Ing. Jaroslavu Markvartovi, Ing. Josefu Tomcovi, Ing. Antonínu Chmelařovi, MUDr. Karlu Křikavovi. Ing. Ladislavu Medovi, Ing. Karlu Kratochvílovi